Termeni si conditii

Acest site este proprietatea Sc Afra Flowers Srl

Drepturile de autor si proprietatea intelectuala sunt protejate prin lege.

Prin efectuarea unei comenzi online de pe site-ul www.floraria-afra.ro sau telefonic sunteti de acord cu termenii si conditiile prezentate.

Toate preturile de pe site contin TVA. Floraria Afra isi rezerva dreptul de a modifica preturile buchetelor in functie de sezon si disponibilitate fara a anunta in prealabil. De asemenea isi rezerva dreptul de a modifica produsele comercializate prin intermediul acestui site fara a anunta in prealabil.Clientii care fac comanda la un produs care ulterior isi modifica pretul sau nu mai este disponibil vor primi intocmai produsul comandat si la pretul achitat in momentul lansarii comenzii fara sa suporte modificarile aparute.

Va puteti razgandi in legatura cu comanda plasata cu cel mult 3 ore inainte de ora de livrare in cazul in care ati precizat o ora si inainte de ora 9 dimineata a zilei de livrare in cazul in care ati precizat doar ziua. Pentru operativitate, anularea comenzii se va face telefonic la 0753-870973. Daca comanda a fost deja achitata si s-a putut face anularea in conditiile descrise mai sus, veti primi banii inapoi prin aceeasi modalitate prin care au ajuns la noi.

Tranzactiile online pe pagina noastra sunt efectuate prin www.payu.ro. Mai multe informatii despre serviciul de plata online gasiti direct pe site-ul furnizorului nostru de astfel de servicii care este considerat cel mai bine cotat in Romania.Se poate intampla insa uneori sa existe erori in tranzactia bancara care sa intrazie acceptarea comenzii de catre noi. In cazul unui mesaj din partea bancii, din partea procesatorului de plati sau din partea noastra, legat de astfel de situatii, va rugam sa ne contactati telefonic la 0753-870973.

Pentru produsele si serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garantia rambursarii totale a platii daca: - nu s-a facut livrarea la data agreata de dvs din motive ce tin strict de noi - livrarea a intraziat la data agreata - produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Va putem rambursa plata in conditiile returnarii produsului deteriorat. - nu putem sa onoram comanda din morive ce tin de noi - a fost livrat produsul gresit caz in care va rugam sa ne semnalati greseala iar noi vom retrimite produsul.